måndag 11 augusti 2008

Nu är vi hemma igen!

Igår landade vi på Sydneys flygplats efter att ha varit på väg i 24 timmar. Resan gick bra om man bortser ifrån att E kräktes tre gånger precis vid en rulltrappa på Bangkoks flygplats.

Vi har haft en makalös, fantastisk, underbar, otroligt fin semester! Det var så fantastiskt roligt att få träffa alla igen. Som vi har längtat. Vi har hunnit med massor i ett, ibland, rasande tempo. Jag ska skriva mer om det och lägga upp fler bilder efterhand men just nu får denna på mina grabbar duga så länge. Jag har en jetlag att vårda!

Men det är gött att vara tillbaka framför sin dator och jag har ett nöjsamt arbete att uppdatera mig på alla bloggar igen. På återseende snart!


5 kommentarer:

Petchie75 sa...

Välkommen hem! 24 timmar på resande fot är inte illa - jag förstår om ni känner er lite möra.. Ser framemot att höra om er Sverige-semester!
Kram från PR!

Saltistjejen sa...

Å välkommen tillbaka!!!!! :-)
Så kul att ni haft en superdundersemester!!!! Jag är sååå nyfiken över vad ni tyckte om ert nya hus!!!
Varma kramar från New York!
:-)

Anne sa...

Välkomna hem igen!!! Jag ser också framemot att få höra om er semester hemma-hemma och höra om intryck och tankar.

Fredrik sa...

Välkommen hem:)

aussiekicki sa...

Tack ska ni allihopa! Jag kommer dela upp det i omgångar. Och så ska jag rapportera om huset! Promise!