fredag 9 november 2007

Klavertramp!

Äntligen fredag. Vi har precis avnjutit en god middag och sippar på vårt vin.
Ena sonen, som står på en stol, tar sats och hoppar ner på golvet.

Ganska rultig mamma i 37-årsåldern, säger: Oj, oj det där inget jag skulle ge mig på. Mina knän skulle braka sönder helt!

Pappa, 30-plus men ändå i ganska okej form, konstaterar: Ja, skulle jag göra något liknande skulle ryggen packa ihop totalt!

Ganska rultig mamma i 37-årsåldern säger, och tycker hon är rolig(!): Ja, för min del, egentligen, skulle både rygg och knän ge upp, he, he.

Pappa, 30-plus men ändå i ganska okej form säger då: Men det är ju ändå typ 40 år mellan dig och sonen så det är ju inte så konstigt!

Klavertrampklavertrampklavertrampklavertramp!!!!!!!!!!!

Ganska rultig mamma i 37-årsåldern ser jävligt sur ut!

Pappa, 30-plus men ändå i ganska okej form säger: Här älskling ta lite mer vin!

Brasklapp: Ganska rultig mamma i 37-årsåldern har den fullaste respekt för alla i 40-årsåldern och uppåt!!!

2 kommentarer:

Petchie75 sa...

Ha ha, jag hade också blivit rejält sur!!
Förresten, jag upprepar att du skriver så roliga inlägg (på tal om ditt inlägg om humor!)...

aussiekicki sa...

Ja, jag surade i några minuter innan jag kom på att det blir ett bra inlägg till bloggen. Då blev jag glad igen!!!