onsdag 12 november 2008

Hmm...

Idag begick jag debut på Tradera. Jag har börjat titta på vinteroveraller till killarna eftersom det antagligen kommer att vara minusgrader när vi dimper ner i februari. Jag hittade en fin Reimatec-overall som bjöds ut för 300:-.

Den hade legat ute i en vecka och hade bara en timme kvar att bjuda på innan auktionen skulle stängas så jag bjöd 300:- och tänkte att den är nog min eftersom det inte fanns ett enda bud på den. Jag kollade igen när det återstod 8 minuter och jag var ensam budgivare.

Då ropade Jonathan (som hade fått hög feber under kvällen) på mig och jag gick in och klappade lite på honom så han somnade om. När jag kollade igen var auktionen slut och jag var överbjuden med 10:-. Något säger mig att säljaren ville ha lite mer för overallen och bjöd över själv.

Jag anar en hund begraven.......

Inga kommentarer: