måndag 3 december 2007

På begäran... The Mo!






Så, på begäran av Annika och SweFlo publiceras härmed, med makens tillstånd, en liten sekvens av The Mo.
Översta bilden är tagen 1/11 med ett nyrakat babyface. Bilden i mitten är vald då kära maken inte fullt så mycket ser ut som en tysk porrstjärna. Den är tagen dagen innan sista bilden. Sista bilden är tagen 30/11 då företaget ställde till med fest och tog dit en barberare som rakade av allas MO´s. Pris delades ut till bästa MO och som ni säkert gissar så vann inte maken.
Jag är helt övertygad om att Sydney området kommer att få en dramatisk dipp i barnafödandet om ca 9 månader.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Woohooo... Le Mo up close..
Hur länge hade han The Mo?
Väldigt bra att se ut som en tysk porrstjärna, speciellt när det är för en god saks skull.

Blev han fäst vid den eller ville han bli av med den så snart som möjligt.

Min gubbe har goaty och dey får han inte raka bort för mig.. :)
Tror att jag blev lite attraherad av det när vi först träffades..ha,ha...

Kram!

Annika sa...

HEY GIRL!! Thanks!! Satt och fnissade medan jag läste ditt inlägg. TACK!!
Himla kul grej det där med the MO!!
Var maken glad när han fick raka av sig muschen?

Anne sa...

Jag har länge tänkt kommentera The Mo men inte kommit mig för. Det är så otroligt vad lite ansiktsbeklädnad kan göra med utseendet. Tysk porrstjärna, hihi :) Slemmig bilhandlar-vibbar fick jag lite, du vet en sån där med läderväst och halt munläder som man INTE känner man kan lita på.
I alla fall, vad gör man inte för en god sak.
Din man är i alla fall jättesnygg utan mustasch, vilket kap du gjorde som haffade honom!

aussiekicki sa...

Jess: No more MO! Ha, ha nä han var rätt lättad att få skala av den. För att inte tala om hans fru! Han rakade sig sista gången 1/11 och den åkte av 30/11.

Annika: No worries! ;-) Det har varit en grej med The MO under november. Maken berättade att folk har nickat lite igenkännande till varandra och kommenterat varandras MO. Han var ganska nöjd att bli av med den då den kliade!

Anne: Fniss, slemmig bilhandlar-vibbar! Den var bra!
Jo men visst är han fin. Jag gillar lite söta pojkar och han ser ju rätt ung ut så vi brukar säga att han är ute i målsmans sällskap när vi går ut.