onsdag 20 februari 2008

Sjukdag

Jag är ganska seg idag. Igår hade jag en kompis över på lunch och när hon gick hade jag en huvudvärk som inte var av denna värld. På kvällen efter lite tv-tittande gick jag och lade mig tidigt med feber, ont i kroppen och halsen samt rejäla kopparslagare.

Typiskt nog är det en fantastisk dag med 26 grader varmt och blå himmel. Jag hade mycket hellre varit på stranden med barnen idag, än att suttit inne och häckat. Men, men vad är en bal på slottet? Lika bra att försöka bli bra tills vi reser bort på semester på lördag. Då bär det av till Melbourne och sedan ska vi bila till Adelaide via The Great Ocean Road och andra vackra platser.

Men för tillfället..... Det är sååååååååååååå synd om mig idag.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars! Hoppas du känner dig bättre snart!

aussiekicki sa...

Tack. Jag har fått blåsor i munnen också. Jäkla skitvirus.