onsdag 20 februari 2008

Kamerahaveri, del 3, final part!

Äntligen!
Igår fick vi en avi från Olympus att det fanns ett paket att hämta på posten. Jag var ju lite besviken, minst sagt, efter att kameran gick sönder i januari. Saltvatten i kameran lät ju inte som en bra prognos och jag var lite nervös att Olympus skulle tycka att jag hanterat kameran fel.

Risken fanns ju att den skulle vara omöjlig att laga men att jag inte skulle få en ny på garantin. Egentligen ville jag ju inte ha den lagad då jag tror att den skulle fortsätta att uppföra sig konstigt och kanske ta in vatten igen.
Jag ville ha en helt ny kamera.

Så spänningen var hög när jag och kravallen klev in på posten och kvitterade ut ett lovande stort paket. Och mycket riktigt. Kameran var totalförstörd, gick ej att laga, och man måste ha sett ett fabrikationsfel för jag fick en ny kamera!!!! Jippie!!!

Här är den! Min nya Olympus 795 SW, en uppgradering av den gamla kameran.
Tack för det Olympus!

Inga kommentarer: