söndag 7 december 2008

Igår blev vi överkörda av ett flygplan


8 kommentarer:

Tant Janet sa...

:-)

Anonym sa...

Åh, vilken häftig bild! :)

aussiekicki sa...

Jeanette: ;-)

Peter: Tack och välkommen hit! Jag tittade in hos dig och beundrade dina fantastiska fotografier!!!

Snokis sa...

En mycket märklig syn!

Snokis sa...

Måste du ha såna där jobbiga ordverifieringar!?!

Petchie75 sa...

Åh, vad snabb du måste varit med kameran!! Det gäller att man sitter med kameran i högsta hugg - jag har missat många coola bilder vid flygplatsen här i SJ men ingen hade blivit så häftig som ditt!
Kram!

Anonym sa...

Vilken tur det var en oskuld!!!

Angående Godiva, gjorde jag samma koppling som dig. Blev nyfiken på om hon menat något med det.

//GBh

aussiekicki sa...

Snokis: Strange indeed! Jag har ordverifieringen eftersom jag då slipper knasiga masskommentarer från störda människor.

Petra: Vis av erfarenheten sitter jag alltid redo med kameran när vi passerar flygplatsen! Kram!!

Godiva: Eller hur!! Okej, vad skönt! Jag trodde att du tog illa upp och det var ju inte meningen!