onsdag 2 juli 2008

Plötsligt händer det!

Ikväll mötte jag upp med en kompis på K-mart för att ta en liten preview på deras STORA leksaksrea som startar i morgon. Vi gick runt och hittade en hel del att köpa. Jag tänkte passa på att handla inför killarnas födelsedag eftersom de flesta leksakerna var nedsatta med 50%. Jag och kompisen bestämde att ses kl 07 i morgon, utan barn, och handla det vi hade tittat ut.

När vi går där och strosar ropar de i högtalarna att rean tjuvstartar redan under kvällen! Jamen snacka om flyt! Vi rusade efter varsin kundvagn och lastade på. Så nu har jag handlat alla födelsedagspresenter för halva priset samt slipper gå upp i svinottan i morgon!

Plötsligt händer det!

4 kommentarer:

Fröken L sa...

Snacka om tur! Mer flyt kunde ni inte ha haft. Leksaker är inte billiga precis så det gäller att passa på när det är rea. Om man har tur är det inte bara "skit" på rean. I ett tidigare inlägg skrev du om promenaden mellan Bronte beach och Bondi. Visst är den underbar!?! Jag gick den varje eftermiddag när jag kom hem från skolan. Väldigt rogivande och vackert.

Kram Dila

Anne sa...

Wow, vilket flyt! Sånt där bara älskar jag, man blir helt lycklig. Förstår ni fick eld i baken och satte fart med varsin kundvagn. Vad blev det för grejer som hamnade i vagnen?

Saltistjejen sa...

Haha! Kalas!!!
Ibland är det såååå gött när man har mariginalerna på SIN sida! Stolpe in istället för ut!
Kram!

aussiekicki sa...

Dila: Man måste ha lite tur ibland!! Jag älskar promenaden mellan Bondi och Bronte! Det är så otroligt vackert och dessutom lättillgängligt. Kram!

Anne: Åh, vi hittade stora lastbilar som man stoppar i sina småbilar, vilket E kommer sitta och pyssla med i timmar. Ett dockhus som är i form av en brandstation. Killarna har lektt mycket med andras dockhus sista tiden. Flygplan och en ny kick-bike till J eftersom den gamla har gått sönder. Och det är verkligen en härlig känsla att faktiskt ha lite flyt ibalnd och marginalerna på sin sida! Kram!

Saltis: Precis! Stolpe in!!! Undrar om de tär läge att spela på Lotto kanske, undrar om turen sitter i sig???? Kram!